ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Αλλαγές σε ΚΕΠ και ΚΕΠΟ: Ηλεκτρονικά ραντεβού και εξυπηρέτηση με τηλεδιασκέψεις
Νέα κανάλια ψηφιακής εξυπηρέτησης των πολιτών μέσω ΚΕΠ και ΚΕΠΟ, που πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες.
Από χθες Τρίτη 9 Δεκεμβρίου, ξεκίνησε η λειτουργία νέων, αναβαθμισμένων καναλιών ψηφιακής εξυπηρέτησης των πολιτών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη (ΚΕΠ) και στα Κέντρα Πολίτη (ΚΕΠΟ).
Με στόχο τη μείωση της ταλαιπωρίας, τον περιορισμό των καθυστερήσεων και τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών, τίθενται στη διάθεση του κοινού δύο νέες δυνατότητες:
α) η ηλεκτρονική διευθέτηση ραντεβού στα ΚΕΠ και στα ΚΕΠΟ για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία και
β) η εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης από τα ΚΕΠ για συγκεκριμένες υπηρεσίες.
Α. Ηλεκτρονικά Ραντεβού στα ΚΕΠ και ΚΕΠΟ
Οι πολίτες μπορούν πλέον να προγραμματίζουν εύκολα και γρήγορα τα ραντεβού τους ηλεκτρονικά, χωρίς αναμονές, μέσω της ιστοσελίδας https://kep-kepo.gov.cy/appointments. Το σύστημα επιτρέπει επιλογή Σημείου Εξυπηρέτησης, υπηρεσίας, ημερομηνίας και ώρας προσφέροντας μια άμεση και αποδοτική διαδικασία προγραμματισμού.
Β. Εξυπηρέτηση Πολιτών μέσω Τηλεδιάσκεψης
Τα ΚΕΠ θα εξυπηρετούν πλέον τους πολίτες μέσω τηλεδιάσκεψης για μια διευρυμένη σειρά υπηρεσιών, διασφαλίζοντας πρόσβαση σε σημαντικά πιστοποιητικά και πληροφορίες, χωρίς ανάγκη για φυσική μετάβαση σε σημεία εξυπηρέτησης.
Οι υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης απευθύνονται μόνο σε Κύπριους πολίτες, και περιλαμβάνουν:
lΤαυτοποίηση προφίλ πολιτών (φυσικά πρόσωπα) στο CY-LOGIN
lΈκδοση Βεβαιώσεων Υπηρεσιών Κοινωνικών Ασφαλίσεων (ΥΚΑ)
lΑναλυτική κατάσταση αποδοχών ασφαλισμένου κατά εργοδότη
lΑσφαλιστικός λογαριασμός για όλα τα χρόνια
lΚατάσταση ασφαλιστικού λογαριασμού για το εκάστοτε έτος
lΒεβαιώσεις για λήψη παροχών ΥΚΑ, όπως επιδόματα, συντάξεις και παροχές
lΒεβαίωση μη ασφαλισμένου πολίτη στο Σχέδιο Κοινωνικών Ασφαλίσεων (Υ.Κ.Α. Β-1)
lΒεβαίωση δικαιούχου μακροπρόθεσμης παροχής (Υ.Κ.Α. Β-2)
lΒεβαίωση δικαιούχου σύνταξης ανικανότητας ή αναπηρίας (Υ.Κ.Α. Β-3)
lΒεβαίωση ασφαλισμένου ως αυτοτελώς εργαζόμενου (Υ.Κ.Α. Β-5)
lΠαροχή Πληροφοριών ΥΚΑ για την πρόοδο αιτημάτων
lΈκδοση Βεβαιώσεων Υπηρεσίας Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας (ΥΔΕΠ)
lΒεβαίωση για Επίδομα Τέκνου
lΒεβαίωση για Επίδομα Τέκνου & Μονογονεϊκής Οικογένειας
lΒεβαίωση Μη Λήπτη Επιδόματος Τέκνου
lΠαροχή Πληροφοριών ΥΔΕΠ για Επίδομα Τέκνου & Μονογονεϊκής Οικογένειας
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με τη λειτουργία των πιο πάνω ψηφιακών καναλιών, ΚΕΠ και ΚΕΠΟ, κάνουν τις δημόσιες υπηρεσίες πιο προσιτές, πιο γρήγορες και πιο φιλικές προς τον πολίτη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 'ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ'